17 Nisan 2009 Cuma

Güzelbahçe'de Bahar...

İlkbahar bu yıl geçen seneye nazaran daha uzun sürdü.

Hal böyle olunca yazılarımızda "bahar" adı taşıyan başlıklar hala arz-ı endam ediyor.

Dün köye gittim. Bir cenaze nedeniyle. Köyümüzn mezarlığı harika bir yerdedir. Yaşarken her ölümlünün hayatını geçirmek isteyeceği, bir tepenin üzerinde, altı hemen çamlık, önü olabildiğince İzmir Körfezi manzarasına haiz, arkası ise dağlar... Belki de köyde kimse bu yüzden öyle yazlık mazlıkla uğraşmıyor, "nasıl olsa en kıral yere gideceğim!" diye düşünüyor olsa gerek. :)

Etrafa şöyle bir baktım da yaz öyle kolay kolay geleceğe benzemiyor gibi... Bir kaç fotoğraf çekip gördüklerimi paylaşayım istedim.

Mezarlıktan İzmir Körfezi ve Güzelbahçe'nin sahil kesimi, bahçeler... Ortadan geçen otoyol Çeşme-İzmir Otoyolu.
Papatyalar her yerde.
Azgan Dikenleri olabildiğince çiçek ve mis gibi kokuyorlar...
Bozamık Çalıları çiçeksiz olur mu?...

2 yorum:

muzaffer özgen dedi ki...

Başınız sağolsun Mehmet bey,mezarlıklar bir çok yerde
manzaralı,Datça mezarlığı da öyle.
Bir tepede her taraf görülüyor,bize de yakın.Hiç olmazsa
yemyeşil görülüyor,mezarlıklar
aynı zamanda barındırdıkları
ağaçlarla oksijen yayıyorlar.
Fotoğraflarda çiçekler bir gerdanlık gibi durmuş.

Apartman Balıkçısı dedi ki...

Sağolun Muzaffer Hocam.

Fotoğraf kalitesini hala geliştiremedim. En kısa zamanda benim pil canavarını ehlileştirmem gerek. Cep telefonu ile fotoğraf çekip buraya koymak aslında pek hoş olmuyor:)