21 Ekim 2009 Çarşamba

Mantarlar Çıktı.

İlk mantarlar eve ulaştı. :)

Dün güzelce temizledim. Babamlar toplamışlar. Bir poşet... L.Piperatus. Çıntar gibi olan ama beyazı:)

Bugün işten eve dönünce vaktim olursa kızartacağım. Eşim Poyraz ile uğraşmaktan hiç bir şey yapamıyor. Mecburen kızartma gibi vakit isteyen şeyler bana kalıyor.

Mantarı temizlemek de zor oluyor. Bu cins çok topraklı oluyor. İyice temizlemek gerekiyor. Bu zorlu işi neyse ki dün hallettim.

Fotoğraf şimdilik yok. Ama bu hafta sonu nasipse dağlara doğru bir sefer(!) programı var:)

4 yorum:

muzaffer özgen dedi ki...

İlk mantarı geçen hafta tatım Mehmet arkadaşçıntar diyorlae hani.Sana da rast gele.

Apartman Balıkçısı dedi ki...

Oh oh afiyet olsun Hocam. Burada henüz çıntarlar çok az. Ben bulamadım. Ama önümüzdeki hafta iyi yağmur görünüyor. bu soğuklarla beraber tam olacak. Sonrası için umutluyum:)

Mehmet Vuran dedi ki...

Muzaffer hocam çıntar yemiş, siz de o dediğiniz :) mantarı yemişsiniz, darısı benim başıma.
burada da çıkmış çıntar ama daha yemedim.
selamlar...

Apartman Balıkçısı dedi ki...

Mehmet Bey, yağmur harika yağıyor ve devam edecek görünüyor. Mantarlar kuduracak:D

Sefer var sefer.:)

Selamlar.