1 Aralık 2010 Çarşamba

Linux (GNU/Linux) Sadece Bir İşletim Sistemi midir?

Değildir...

Bloğa uzun zamandır bir şey yazmamıştım. Açıkcası ilgi çekebilecek, farklı bir şey de yapmamıştım. Ancak bu monotonluğa bir son vereyim ve belki okuyan çıkar düşüncesi ile bu bağlantıyı vereyim dedim. Boş bir vaktinizde okuyun, bir şey kaybetmezsiniz.
...Siz kabul etmesenizde, özgür yazılımlar ve Linux sizin kullanmanız için hiç bir karşılık beklemeden size sunulmuş birer hediyedir. Sizin malınızdırlar, ve ona sahip çıkmak ya da çıkmamak özgürlüğü de diğer tüm özgürlükleriniz gibi sizin elinizdedir. Bu akım ve bu akımın ürettikleri, toplumların refah seviyesini yükseltmek için çalışan bilime ve gelecek nesillere bir mirastır....


Yazının tamamını okumak için lütfen tıklayın.

2 yorum:

Mehmet Vuran dedi ki...

Mehmet bey merhaba, nasılsınız?
Yazının tamamını okudum, bilgilendim. Bu konuya ilgi duyan ama alışkanlıklarından vaz geçmekte sıkıntı yaşayan biri olarak :) Teşekkürler...

Apartman Balıkçısı dedi ki...

İyiyim Mehmet Bey. Umarım sizlerde iyisinizdir. Sizleri fazla ihmal ettiğimin farkındayım. Açığı ilerleyen zamanlarda kapayacağım sanırım. :)

Aslında alışkanlıklarınızdan vazgeçmenize gerek de yok. Bilgisayarınızda 10-15 GB'lık boş bir alan oluşturup herhangi bir linux dağıtımını oraya kurarak bir yandan dener bir yandan da diğerini kullanmaya devam edebilirsiniz. :)

Sadece bilgisayarınız ilk açıldığında bir seçim ekranı karşılar sizi. Hepsi bu.

Neyse... Bir gün denemeye niyetlenirseniz 7/24 destek hattı emrinizde. :)